ponedeljek, 19. marec 2007

Divja narava!

Mogoče bo na prvi pogled res izgledalo, da nimam kaj za počet, in da tarnam nad vremenom. Ne! Nočem jamrat! Ampak kje je še to svet videl.
V soboto je bil tak lep sonček. Pa kako je blo toplo! Ležala sem v ležalniku precd hišo , v kratkih rokavih, bosa, s sladoledom v roki in se nastavljala sončnim žarkom. Pravljično. Razmišljala sem že kako bom naslednji vikend odnesla domov vse debele puloverje in jopice in šla v šoping, da osvežim svojo omaro.
In danes... gledam skozi okno, vse je belo in še kar sneži...nič več sledi o pomladi in o kratkih rokavih. Kje je bil ta sneg dva meseca (je rekla Mija). Jaz pa se ne strnjam z njo. Kar se mene tiče mi ji ljubše če snega sploh ni. Naj bo v gorah za tiste ki se radi predajajo zimskim užitkom. Nič ne rečem...res je lepo če si v toplem zavetju svoje sobice in gledaš ven kako poplesavajo snežinke po nebu...pa vseeno...jaz bi poletje in dogodivščine!!!!

Kje si pomlad, nestrpno te pričakujem!!!

Ni komentarjev: