četrtek, 8. marec 2007

Advance Planning Visit

No pa je za mano APV (Advance Planning Visit) v Estoniji. Super je blo. Komaj čakam, da grem na EVS. Preden pa vam začnem na dolgo in široko razpletati zgodbico o moji dogodivščini, naj za tiste, ki ne veste kaj je APV navedem še nekaj dolgočasnih dejstev. Advance Planning Visit je pravica bodočega EVS (European Voluntary Service) prostovoljca, da si pred začetkom prostovoljnega dela ogleda kraj, kjer bo delal, bival, da spozna mentorja... pa še marsikaj. Dovolj teorije...pa pojdimo lepo od začetka.
V petek 2.3.2007 se tri hude bejbe (Alenka, Vesna in moja malenkost) odpravimo na letališče. Ko tako polne optimizma sedimo na letalu, nas prijazen glas ogovori in nam sporoči, da je let odpovedan zaradi tehničniih težav. In ker se ne vdamo tako zlepa, smo v soboto seveda ponovile vajo. In poletele... najprej v Frankfurt nato še v Tallinn. Vikend je res hito minil. Skupaj z Elen in Jaaniko smo usklajevale interese in pridobivale ideje o mojem bodočem delu. Ker pa slika pove več kot tisoč besed vas vabim, da si mojo zimsko pravljico ogledate kar sami. Obilo užitkov!!




Brez jutranje kavice na letališču seveda ne bi šlo!





Frankfurtsko letališče: "Tallinn prihajam!!"





Yes Sir! I understand!





In še nekaj utrinkov iz prečudovitega mesteca Tallinn:






Mestna vrata!





Eden najprestižnejših hotelov v Estoniji, ki je gostil tudi britansko kraljico. Kaj? Ta podrtija?




Nekaj kar me je čisto očaralo: največje sidro kar sem ga kdaj videla!






To pa so res ogromne ladje!







Ne ne, to ni Antarktika to je morje v Tallinu, res neverjetno.



Za konec pa še nekaj malega o tem, kakšno je živjenje nad oblaki:





Večerni pogled iz letala!






Krilo letala!






Sončni zahod iz letala!

No to je blo vse. Do naslednjič delajte neumnosti.

4 komentarji:

Nivi pravi ...

Js tud, js tud. Grem lahku zravn plis, plis, plis :-)

Nivi pravi ...

Dejte no, sej je preveč lepu samu za vs tri ;-) Ledene plošče na morju??? Noro. Pa zelo staro mesto??? Ful ste me navdušle babe ;-)))

Zgagica pravi ...

Nivi ni problema, takoj te vzamem zraven. Ti samo zrihtaj en kufer ni problema. Ne skrbi bom naročila naj skrbno ravnajo z njim, na kufer pa dala nalepko: "POZOR LOMLJIVO"

Izgubljena pravi ...

Ojla!

Jaz ima iste želje kot Nives. Jza bi tud vidla to zmrznjeno mojre. Že slike so me čist očarale. Jaz pogrešam zimo tukaj v Slovenji. Jaz bi tud sneg in led.

A maš še kakšen kufer zame??????

LP,Metka