petek, 7. september 2007

P.E.D. - Post Exchange Depression

Dragi moji!
Vem, da me boste skritizirali, ker nič pametnega ne nakracam na blog. Glavni razlog je, da še vedno zbiram slike iz izmenjave v Franciji, da bi jih dala na blog. In ker je slik nekaj čez tisoč in je odločitev res težka, se je pisanje postov zavleklo do zdaj. In potem se sprašujem, zakaj nihče ne komentira....Kako pa naj kdo komentira, ko pa ni nič za komentirat! Zato sem se tokrat odločila, da obdelam psihično bolezen, ki se me je lotila v zadnjem mesecu. Poimenovala sem jo P.E.D. (Post Exchnge Depression). Ta huda bolezen se je pojavila po izmenjavi v Franciji, natančneje v trenutku, ko smo zapustili lokacijo izmenjave.

Simptomi bolezni:
  • neutolažljiv jok
  • odvisnost od MSN-ja
  • pogosto gledanje slik iz izmenjave
  • pošiljanje sms-ov v tujino (sploh po kozarčku ali dveh)
  • napadi evforije (ob novicah, ki sporočajo možnosti za naslednjo izmenjavo)
  • pomanjkanje zanimanja za realnost

Zdravljenje:

  • nove izmenjave
  • zdravljenje je doživljenjsko
  • ublažijo se le simptomi, bolezen pa ostane in lahko kadarkoli izbruhne

Naj vas ne skrbi preveč, moja bolezen P.E.D. se počasi umirja. Nazadnje jo je pospešilo "prijazno" sporočilce na enem od internetnih portalov, vendar je stanje trenutno stabilno.

Veselim se že novih izmenjav!!!

4 komentarji:

Izgubljena pravi ...

Ojla zgagica!

O ta bolezen mi je pa zelo znana. Jo poznam že od lanskega leta, k si bla podobna po izmenja v Kamniku.

No se pa tudi mene nekaj takega loteva po izmenjavi v Estoniji.

Nič drugega nam ne ostane, kot da pričnemo razmišljati o novih projektih.

LP,metka

Nivi pravi ...

Le kaj se je takega v Franciji zgodilo? Nam boš zaupala ;)?

Anonimni pravi ...

Te čist razumem.

Mogoče se je pa tud mene lotila ta bolezen, nekateri simptomi sso se pojavili...

Bom kr vrjela, da ja, saj mi je prvi del zdravljena zelo všeč...

Sotrpinka Mija

Anonimni pravi ...

zelo intiresno, hvala