petek, 6. april 2007

Zebeee!

Evo me pa sem v Estoniji! Na Brniku ni bilo nobenega problema. In tako sem zacela z mojim prostovoljnim delom. Z otroci je prav zabavno. Rišemo, barvamo, izdelujemo veternice....no vsaj poskušamo. Res je super. Otroci so me lepo sprejeli kjub temu, da ne znam estonščine. V prihodnosti pa bomo delali cocktaile in se učili angleščino. Odkar sva z Vesno tam je mladinski center zasijal v lepši luči saj smo stene okrasili z risbicami otrok in s punčkami iz volne. Ti otroci imajo toliko energije za ustvarjanje pa nimajo nikogar ki bi se ukvarjal z njimi. Imajo plesne vaje in kuhanje to pa se mi zdi da je vse. Jaanika pa je odlična šefica, samo malo premalo je zagnana.

To je za enkrat vse, se še kaj javim.

1 komentar:

Nivi pravi ...

Upam, da vas hmal neha zebst in posije topel sonček. Sicer pa kako naj bo drugače kot to, da te otročki sprejmejo - otroci imajo radi sebe enake (hihihi) :-)))

Pa prijetno službovanje še naprej :-)