sobota, 24. februar 2007

Tudi jaz ga imam....Blog seveda!!!!

Pa ga imam končno tudi jaz... Blog seveda. Upam da vam bo všeč in da me boste redno brali. Razlogov za to, da sem začela pisati blog je več. Prvi je ta, da je moje življenje zadnje čase preveč komplicirano in se veliko dogaja (veliko se tudi obeta v naslednjih mesecih), pa je škoda če se stvari nebi beležile in šle prehitro v pozabo. Ob tej priložnosti bi se rada zahvalila ljudem, ki so pripomogli k rojstvu tega bloga:



  • Nives: njeni posti me vedno zabavajo in me spravljajo v dobro voljo, polni so dobrih štosov in receptov.... Nives zakon si!!

  • Vesni G: ona ima res poseben smisel za humor, njeni posti, napisani v stilu Bridget Jones me včasih nasmejejo do solz

  • Vesni Š: ona mi je dala idejo, da bi bilo dobro na potovanjih imet blog, da so lahko tvoji najdražji vedno na tekočem kako je s tabo


Drugače pa tisti ki me bolje poznate veste da sem vedno naokrog, tako da se že v naprej opravičujem če ne bom redno pisala...tako pač je.

Tako, ker je vse enkrat prvič in za prvič imate dovolj, se od vas poslavljam.

4 komentarji:

Izgubljena pravi ...

Ojla!

Pa sem prva, ki ti napišem nekaj besed!

Super...sedaj bom pa vedela vse kar se bo dogajalo v Estoniji.

Bod pridna in uživaj v trenutkih življenja!

LP,Metka

Izgubljena pravi ...

Ojla!

Pa sem prva, ki ti napišem nekaj besed!

Super...sedaj bom pa vedela vse kar se bo dogajalo v Estoniji.

Bod pridna in uživaj v trenutkih življenja!

LP,Metka

Nivi pravi ...

EJ TI!!!
K MEN SE PA NČ NE POVE, DA MAŠ BLOG? MORAM TAKOLE PO OVINKIH ZVEDT, NE? ;-)))
No lepo, sem vesela :-))) In veselo pisajne želim tudi tebi, he he!
Bom rada brla :-)

VesnaG pravi ...

Jeeee- Zgaga z ananaskovo frizuro ima blog!!! Kul... in tu jt tu :)