sreda, 5. december 2007

Iskrice v očeh

Danes sem takšne volje, da je najboljše zdravilo zasanjana glasba in pisanje bloga, vse to dene tako dobrodejno. Ljubljana je vsa v lučkah. Danes sta, poleg žive glasbe in kuhanega vina, Tina in Barbara sestavili popolno praznično vzdušje na "Pločniku". Ni lepšega kot v predbpžičnem času klepetati z najboljšimi prijateljicami. Vsaka s svojo zgodbo, vsaka s svojimi malimi in velikimi željami. Tako malo potrebno, da pobegneš vsakdanji rutini in se vrneš nazj v čas ko si bil še "mlad in neumen". Razpravljale smo o ljubezni, na ta račun smo potočile tudi kakšno solzico. Čeprav se zdi čudno, ampak včasih si preprosto ne vzamemo časa za najboljše prijatelje, čeprav je bil čas , ki smo ga preživele skupaj popolen.

Potem pa se je zgodilo... Prišla sem nazaj v Rožno in polna navdušenja naletela na kisle in zamorjene obraze. Kaj se je zgodilo z rožno? Včasih smo cele noči peli skupaj, zdaj pa vsak v svojem kotu.

No meni je važno, da mam moje ljube prijatelje, da lahko grem z njimi gledat lučke in pit kuhano vino. Zato: Barbi in Tina, hvala vama, ful je bo fajn. Fajn je blo delit z vama zgodbice. Upam da kmalu ponovimo.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Hej!

Hvala tudi tebi :)

Unknown pravi ...

Draga Marja!!
Življeneje nas je popeljalo čez hribe in doline.. se oddalili, odšli... ter se ponovno zbližali.. prišli nazaj med "tiste magične trenutke", ki nam da iskrice v očeh in sijaj.. med prijatelje! Vesela sem za naše prijateljstvo.. za tebe, za Barbaro in še za par.. Zlata si.. sonček, ki zna žareti in živeti!
Večer je bil sijajen :) in uživam v tvoji družbi. RTM*
nazdravljam "na mnoge take trenutke"

Anonimni pravi ...

Ojla!

Marci ljudje se spreminjamo, eni ostajo in eni odhajamo dalec stran, ampak vedno sem v mislih s tabo.
Saj ves sem dalec stran, ampak tudi jaz z vseljem se sprehodila po okraseni Ljublajni in okusila kozarcek kuhanega vincka.
Bejbi drugace imam pa duti jaz vedno cas ti prisluhniti in te sparviti v dobro voljo.

Saj ti si nas soncek, ki nam sveti. Vedno nasmejan in v pripravljenosti na dirko.

Bodi mi lepo in lep pozdrav z sasnezene Amerike!

LP,
Izgublejna v Snegu

Klaudija pravi ...

Hvala :)