sobota, 6. oktober 2007

Nov Blog

Odkar smo imeli izmenjavo z Italijani, se spogledujem z idejo, da bi naredila internetno stran o prilagojenosti Slovenije. Pri tem sem naletela na kar nekaj ovir:
Nisem najbolj spretna pri izdelovanju internetnih strani (beri: nimam pojma).
Tukaj se blog izkaže za zelo dobro rešitev, saj je prav tako viden širši javnosti, kot spletna stran, le da ga je precej lažje »postavit«

Ideja, da bi na internetu opisala (ne)prilagojenost cele Slovenije je utopija, zato pa bi lahko obdelala Ljubljano ali vsaj center podrobno, ostalo pa kolikor bi se dalo. Pri tem sem računala na vašo pomoč. Če poznate katero koli javno zgradbo, trgovino, restavracijo, knjižnico….., ki je prilagojena invalidkom mi prosim povejte. Pri tem se mogoče lahko zgodi, da je imel kdo od vas dobre izkušnje v kakšnem lokalu (npr veliko stranišče) in bi to lahko bil pomemben podatek za moj novi blog. Mogoče o tem malo kasneje. Za začetek me zanima predvsem kakšna se vam zdi ideja .
Razmišljala sem, da bi izdelavo bloga povezala tudi z faksom in z društvom DŠIS, in bi naredila cel projekt iz tega. Tako ali tako je ena od mojih obveznosti na faksu akcijski načrt, tako da lahko združim prijetno s koristnim, oziroma obveznosti s prijetnim in koristnim.
Moja vizija je, da bi na novem blogu obstajal seznam z podrobnim opisom vseh prilagojenih stavb, z naslovom, telefonsko številko ali spletno stranjo. Poleg tega bi bil zemljevid, kjer bi bile vse prilagojene stavbe označene. No to bi bilo v kratkem vse. Glede na to, da je vsa stvar le ideja, vas prosim za vaše mnenje ali predloge. Karkoli boste napisali, mi bo v pomoč. Če pa enkrat do projekta res pride, bom sigurno potrebovala prostovoljce… se kdo javi?

9 komentarjev:

VesnaG pravi ...

Marja- pohvalno. Samo povem ti tole: Zveza paraplegikov se je tega že nekoč lotila in ima prilagojensot javnih zgradb v Ljubljani (ampak zastarelo pomojem), tudi mi z Italijani smo se je...sej veš... dokaj neuspešno. Ti takoj povem zakaj-
informacije so ZELO subjektivne. Npr. Kaj je zate velik wc? Da ga dejansko lahko uporabiš? Z el. vozičkom? Navadnim? Da je velik pa školjka nizka? Da ima držala, prostora pa ne? Ozek vhod, velika notranjost?... takrat, ko smo imeli izmenjavo, sem dobila toliko različnih info, da si nisem mogla popolnoma nič pomagat.
Zelo bi bila vesela, če bi lahko sodelovala. Tudi mene ta ideja mika. Ampak, kot rečeno, je potrebno dobro definirat parametre ocenjevanja.
In še ideja- mogoče je boljše, da odpreš nov blog samo za ta projekt in imaš dva-tri administratorje (torej osebe, ki lahko gor objavljajo), ki bodo ocenjevale in vpisovale podatke neposredno.

Držim pesti za resen začetek!

Anonimni pravi ...

Dobra ideja. Z veseljem se pridružim projeku. Lp

Zgagica pravi ...

Vesna:
Hvala za komentar. Res je, treba bi bilo določiti, kaj pomeni prilagojenost oz neprilagojenost, minimalna širina vrat, velikost stopničke ali praga, najmanjša velikost dovolj velikega WC-ja, ...
Poznam eno Američanko, ki se je z našo pomočjo lotila problematike v Franciji. Oni imajo dobro postavljene, predvsem pa enotne standarde. Če so obrnem na njo mi bo z veseljem pomagala.
Hava ti za ponujeno pomoč, če se bom problematike res lotila bo tvoja pomoč več kot dobrodošla. Enako tudi Barbari.

Nivi pravi ...

Marja, midva ti lahko pomagava s Celjske strani, če bo zadeva zalaufala vseslovensko.

Krasno je, če imaš na vezi tudi Američanko, kajti tukaj je VSAKA stavba totalno dostopna, VSI wc-ji dovolj veliki in prilagojeni - imajo držala in so dovolj prostorni za el. vozičke, poleg tega imajo na mnogih mestih postavljene posebne gumbe, ki omogočajo avtomatsko odpiranje vrat, položne rampe vsepovsod, znižane pločnike, takšna in drugačna dvigala, vsi moteli in hoteli imajo dovolj prilagojenih sob, vključno z wc-ji in tuši, v čisto vseh trgovinah in restavracijah zagotovljeno pomoč.

Pa ne samo za vozičkarje, pač pa tudi gluhe in slepe. Pa še malo morje tega.

Ponesreči sva s sabo prinesla tudi meter, zato ti lahko zmerim wc-je in prostore, ki so itak po standardih, sicer pa bi bilo najbolje, da ti da gospa Američanka čisto točne podatke.

Hej, te podpirava!!! :):):)

Izgubljena pravi ...

Ojla!

Kot veš sem na to tematiko diplomirala in dilpoma ima naslov Življenje osebe na invalidskem vozičku. Izvod diplome ima tudi Jaka če te zanima, da bi jo prebrala. Dobila bom tudi del diplome prevedeno v angleško verzijo.

V času moje raziskave za diplomo se raziskala tudi različne objekte ter javne površine kako so dostopne. Vse to ima poslikano. V tem času pa je Zveza paraplegikov izdala že novo brošuro.

Z veseljem bom pomagala. Lahko povem, da ima sedaj kar neki izkušenj in tudi vese glede tega.

Proble ki se pojavi da ljudje le rečejo da je prilagojeno, ampak še nihče nis sporbal.Dober primir tega je Narodna galerija. Mijo vprašajte zakaj.

LP,Metka

Izgubljena pravi ...

Ojla!

Kot veš sem na to tematiko diplomirala in dilpoma ima naslov Življenje osebe na invalidskem vozičku. Izvod diplome ima tudi Jaka če te zanima, da bi jo prebrala. Dobila bom tudi del diplome prevedeno v angleško verzijo.

V času moje raziskave za diplomo se raziskala tudi različne objekte ter javne površine kako so dostopne. Vse to ima poslikano. V tem času pa je Zveza paraplegikov izdala že novo brošuro.

Z veseljem bom pomagala. Lahko povem, da ima sedaj kar neki izkušenj in tudi vese glede tega.

Proble ki se pojavi da ljudje le rečejo da je prilagojeno, ampak še nihče nis sporbal.Dober primir tega je Narodna galerija. Mijo vprašajte zakaj.

LP,Metka

Meti pravi ...

Najprej te lepo pozdravljam in ti moram povedati, da mi je tvoj blog zelo všeč in ga znova in znova rada prebiram (čeprav sem ga odkrila čisto po naključju!!) Že po tvojih besedah sem razbrala da si pravi sonček ki žari pozitivno energijo. Res je pohvale vreden!!! Ti še pišem kaj...
Lp

Tea pravi ...

Hej...full fajn ideja...tudi jaz lahko pomagam, če se boš odločila zadevo izpeljat;)

Anonimni pravi ...

Oj! Hvala vsem za vaše komentarje. Sem se odločila da namesto tega projekta speljem eno mladinsko izmenjavo, saj me poznate. LET'S PARTY!